“Jestem (nie)fotogeniczna!” Warsztat o tym, jak dobrze wyglądać na zdjęciach.

“Jestem (nie)fotogeniczna!”
Warsztat o tym, jak dobrze wyglądać na zdjęciach.

My – kobiety, codziennie atakowane zjawiskowymi okładkami kolorowych magazynów, tracimy swoją pewność siebie i poczucie własnej wartości. „Nie rób mi zdjęć, jestem taka niefotogeniczna!” – ile razy w życiu wypowiedziałaś to zdanie? Jestem pewna, że przynajmniej raz. Poznałam wiele kobiet, które odruchowo na widok aparatu, chowały się, odwracały głowę, stawały się poważne i nienaturalne albo robiły krzywą minę, a później – widząc zrobione zdjęcie – triumfalnie wypowiadały zdanie: „A nie mówiłam?” Mnie także się to zdarzało, bo odkąd pamiętam wolałam być fotografującą niż fotografowaną… Na szczęście można to zmienić :)

Jeśli utożsamiasz się z powyższą historią, ten warsztat jest właśnie dla Ciebie. Dla pięknej kobiety, która chce dobrze wyglądać na zdjęciach. Stań twarzą w twarz z samą sobą i pooglądaj siebie na nowo. Nieważne czy masz 18 czy 80 lat. Jesteś cudowną kobietą i zasługujesz na świetne zdjęcia.
W trakcie warsztatu przewidziałam czas zarówno na inspirującą rozmowę w swobodnej, pełnej akceptacji atmosferze, jak i przede wszystkim na praktyczne wskazówki, które będziesz miała okazję od razu przećwiczyć przed moim obiektywem.

Załóż strój, w którym dobrze się czujesz. Uśmiechnij się do siebie i przyjdź na warsztat do Studio TiAmoFoto w Poznaniu. Niech każdy dzień będzie Świętem Kobiecości!

Maksymalna liczba uczestniczek: 9

Miejsce: Studio TiAmoFoto, Dąbrowskiego 15, Poznań

Najbliższe terminy:

[info wkrótce]

Godzina: 18:00-20:30

Prowadząca: Agnieszka Werecha
Jestem absolwentką psychologii, podążającą za swoją fotograficzną pasją – od ponad 6 lat pod marką TiAmoFoto. Uwielbiam fotografować kobiety. Uważam, że każda z nas zasługuje na to, by czuć się wyjątkowo. Chcę utrwalać ten stan dzięki fotografii. Serce mi rośnie, gdy słyszę od swoich klientek: „Dzięki Tobie nareszcie dostrzegłam, że jestem piękna”.

Znajdziesz mnie tutaj:
www.TiAmoFoto.pl
www.facebook.com/TiAmoFoto
www.instagram.com/TiAmoFoto


Podczas warsztatu:
– otrzymasz manifest pięknej kobiety w formie wydruku
– poznasz podstawowe wskazówki jak dobrze wyglądać na zdjęciach
– weźmiesz udział w mini sesji zdjęciowej, z której wybierzesz jedno najlepsze zdjęcie portretowe
– otrzymasz wsparcie i feedback od grupy cudownych kobiet – uczestniczek warsztatu
– podniesiesz swoją samoocenę
A to wszystko w kameralnej, przyjaznej atmosferze. Dodatkową zaletą warsztatu jest możliwość nawiązania trwałych relacji z innymi kobietami, wspólna wymiana doświadczeń i wizytówek, która często owocuje w przyszłości :)

Po kolei:

1. Zapoznanie się uczestniczek i prowadzącej, czas na kawę i herbatę.
2. Praca nad samooceną i mocnymi stronami.
3. Oswajanie się z aparatem, dzięki wskazówkom jak dobrze wyglądać na zdjęciach.
4. Mini sesja zdjęciowa każdej uczestniczki.
5. Pokaz zdjęć wykonanych podczas warsztatu i wspólny wybór najlepszych ujęć.
6. Podsumowanie i grupowe selfie :)

Inwestycja: 55 PLN
(zabierz przyjaciółkę, mamę, siostrę, a cena warsztatu obniży się o 10 zł dla każdej z Was)

Zapisy: kontakt@tiamofoto.pl

W tytule wiadomości wpisz: warsztat jestem fotogeniczna
W treści: imię i nazwisko oraz numer telefonu

Ważne: Dbając o Wasz komfort, liczba miejsc na warsztacie jest mocno ograniczona. Dlatego udział jest uzależniony od kolejności zgłoszeń. Rezerwacja miejsca następuje po zgłoszeniu mailowym oraz dokonaniu wpłaty w ciągu 3 dni roboczych. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rezerwacji miejsca.

Zabierz ze sobą:
– strój do sesji zdjęciowej (najlepiej mieć go już na sobie), można też skorzystać ze studyjnej garderoby :)
– jedno swoje ulubione zdjęcie, takie na którym się sobie podobasz, najlepiej w formie wydrukowanej

Do zobaczenia podczas Święta Kobiecości!